Simp endrer navn til Loyall

De siste fem årene har Simp vokst og hjulpet hundrevis av kunder å skape lojalitet. Vårt mål har alltid vært å skape gode, effektive og brukervennlige tjenester for våre kunder. Siden vår oppstart har millioner av gjester og kunder tatt del i vår plattform, og sammen med våre kunder har vi gitt gjester og kunder bedre kundeopplevelser. Vi er nå ved et spennende veiskille, og lojalitet har alltid vært et av våre hovedfokus. Dette er grunnen til at Simp pensjoneres som selskapsnavn og brand, og vi introduserer "Loyall".

Tuesday, September 1, 2020

Som tidligere kjent, bare bedre.

Vi fortsetter å levere vår kjente og gode kundebehandling, samt drift og systemer vil fungere som tidligere for eksisterende kunder. De siste fem årene har vi kontinuerlig oppgradert våre tjenester i tråd med kunders ønsker og behov. Derfor sier vi ofte at de ekstraordinære resultater som skapes hver dag er et resultat av våre kunders gode tilbakemeldinger.

Nylig har vi også kjøpt opp et særs spennende teknologiselskap som komplimenterer våre tekniske leveranser. Dette har også vært en faktor som har påvirket vår grunn for å endre selskapsnavn. Vår nisje har alltid vært å samle store mengder big-data, utføre relevant kommunikasjon på automatikk og måle resultater. Oppkjøpet gir våre kunder tilgang til unik kundeinnsikt som kjøpshistorikk, transaksjonsdata og detaljerte produktlinjer, som i kombinasjon med millioner av profiler i vår database gir unike muligheter til å skape unike resultater.

Vårt nye brand og profil.

Navnet.
Vår definisjon av navnet "Loyall" står for verdiskapningen hos våre kunder, vårt forhold til våre partnere og ellers hvordan selskapet oppfattes internt og eksternt. Navnet har også en dobbeltbetydning, hvor all blir Loyall.

Fargepaletten.
Designteamet har skapt en fargepalett som skal binde sammen våre verdier og tjenester. Vår nye primærfarge ligner vår gamle, men er nyansert. Vår sekundærfarge endres fra dagens orange til fremtidens grønn.

Vår definisjon av blå representerer gode etiske verdier, tillit og lojalitet, mens grønn representerer våre kunders resultater og profitt. Vi tror en kombinasjon av disse er nøkkelen til fremtidens personaliserte markedsføring og databehandling.

Fargebetydningen og interaksjonen dem i mellom er også grunnen til at vi har valgt en gradient fargemix i logo med både primær og sekundær farge.

Logoen.
Vår tidligere logo har fungert i en årrekke. De siste fem årene har vi vokst som selskap og fått en bedre forståelse for våre kunders stadig utviklende behov. Med dette i bakhode har vi definert hva vi trenger å ta med oss videre og hva vi kan skrinlegge. Resultatet er her, Loyall sin nye logo. Den skal være gjenkjennelig, tydelig og representere Loyall sine verdier.

Hjemmesiden.
Det er liten tvil om at vår hjemmeside trengte en oppussing. Vår nye hjemmeside har blitt lansert, og nye muligheter er blitt publisert. Våre utviklere fulgt selskapets visjon og har kombinert godt innhold med en spennende tvist. Vi er tross alt et big-data selskap, men vår profil skal fortsatt være forståelig og leken. Klikk her for å sjekke ut.

Vår misjon og fokus forblir.

Vi endrer vår drakt, men vi beholder våre system og tjenester slik du kjenner dem, og du behøver ikke lære hvordan benytte våre tjenester på nytt. Du vil nok se vår nye identitet i ulike plattformer i tiden fremover, i sosiale medier, annonser og lignende.

Vi fortsetter å leverer software for forenkler din arbeidshverdag, og dette vil alltid være vår misjon og fokus. Nå med en enda mer gjenkjennelig og tydelig profil som representerer Loyall sine verdier.