Krav om gjesteregistrering? Gjør det enkelt og digitalt!

Anbefalinger og krav om registrering av restaurantens gjester skaper frustrasjon for mange serveringssteder rundt i landet. Hensikten med registreringen er smittesporing, hvor restauranten til enhver tid skal vite hvem som besøker, for å kunne varsle ved smittetilfeller. Mange bruker penn og papir til denne registreringen, som er både svært tidskrevende for registrering og varsling. Derfor har vi justert til et tilleggsvalg i våre software - Smitteregistrering, digitalt og automatisk! 

Monday, September 21, 2020

Enkel og effektiv registrering

Om du har besøkt en restaurant i den siste tiden, har du nok blitt møtt av en penn og papir ved inngangen. At alle benytter samme penn er ikke smittvennlig i seg selv, og dersom et tilfelle faktisk skulle bli detektert, vil bedriften måtte bruke mye tid for å manuelt varsle alle besøkende den dagen. Etter frustrasjon og forespørsler fra kunder, har Loyall funnet løsninger for hvordan hver besøkende kan registreres digitalt og enkelt, slik at smitte kan spores med minutts presisjon og varslinger kan sendes i batch, på automatikk.

Hvordan skape merverdi?

Registrering skaper muligheter. Hvorfor ikke tilby dine besøkende å bli medlem i ditt lojalitetsprogram i samme registrering? Ved å eksempelvis tilby bonus på kundens kjøp, vil kunden få en positiv opplevelse av registreringen, og intentiv for gjenbesøk. Husk imidlertid at smitteregistrering ikke skal utnyttes for å samle unødvendig kundedata, eller for tvangsinnmelding, - bruk det derfor som en positiv, valgfri opsjon.

Dine besøkende kan registrere seg ved å:

  • Scanne QR kode i inngangen eller skrive inn en URL lenke.
  • Bli "redirected" til en registreringsside.
  • Skrive inn sitt navn og kontaktdetaljer, og klikke lagre.

Lær mer om hvordan man kan automatisere kommunikasjoner, klikk her -->